torsdag 10. april 2014

Mønster oppgave i Kvalitet og Dokumentasjon/ Produksjon

Denne oppgaven jobbet vi mye med photoshop, der det hele startet. I starten så lekte vi oss litt i photoshop å laget det vi ville, å skapte mønster, Jeg skapte disse to mønsterene til slutt

 Dette er da en type kost i "Illustraitor" å fordoblet de til en sirkel.



Å denne fisken er en fisk jeg selv tegnet i photoshop å laget litt forskjellig med.

Så utviklet jeg de to til dette:




Jeg ble da dessverre ikke helt ferdig med det siste mønsteret, jeg manglet kun å lage en bakgrunn. Men her har jeg satt ting sammen til å lage en "rapport".
så brukte vi samme mønster til å skape noe med mønsteret, som jeg da laget en "dyrepark".

som du kan se her så klippet jeg ut dyr å limte de på en plate.


her har du en valros, en liten bjørn, en hest, en sau og en hai. Det i bakgrunnen er da et slott. 

- Sindre 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar