mandag 24. mars 2014

T-Skjorte Oppgaven

Jeg startet som alle andre å prøvde ut forskjellige objekter å tegne med for eksempel blekk.
                                            Her har jeg akkurat startet med 5 forskjellige ark.

i selve T-Skjorte oppgaven min ville jeg ta inspirasjon av "gaming" altså "spilling", der har jeg et navn jeg tok inspirasjon av, "CRBN". Så det tok ikke lange tiden før jeg fant ut at jeg ville lage en "C" med.

Som her 

Jeg fortsatte lenge med denne ideen, jeg prøvde mange forskjellige størrelser og farger. Bilde er skrevet med blekk og er håndskrevet.

Jeg prøvde også å bruke forskjellige ting til dette bilde, jeg hadde fargeblekk i et sugerør å blåste det ut på arket, jeg tok en gaffel å dyppet den i blekk og fargeblekk å dro over.

Her er et bilde:

Så bestemte jeg meg for å prøve litt andre ting også. Jeg ville fortsatt ha inspirasjonen fra "CRBN". 
Så først tegnet jeg en litt artig "P" med "CRBN" under.
Bilde ble skjevt.

Jeg prøvde litt forskjellig. Tilslutt bestemte jeg meg for og lage en "F"
så jeg fiksa og triksa litt med den, till slutt fant jeg ut at jeg skulle doble den, å ha en speilvendt i tilegg.
som dette:

Dette er tegnet med kun blekk med vanlig pennesplitt.
Jeg laga ferdig først "C" med "CRBN" i. Den ble veldig mislykket. Når jeg fikk den over på "Transfer Ark" så tok vi bilde inn i photoshop, så skrev vi den ut i en skriver kun til "Transfer Ark". Så når jeg skulle stryke den over på T-Skjorta så glemte jeg å klippe merke ut, så det ble et helt ark på skjorten.


Det ble ikke så alt for verst om du ser den på avstand. 

Etter det stresset jeg veldig mye og clippet ut "F" fra det arke og skrev "CRBN" under den som jeg ville ha.

Jeg sprang ut for å kjøpe en ny skjorte. Den neste gjorde jeg akkurat det samme på bare at jeg klippet ut merkene. 

Her er det ferdige resultatet:


1 kommentar: